x

Vážený návštevník. Tento e-shop nepredáva produkty, ale prezentuje našu prácu na tvorbe e-shopov pre Vás. Objednávka uskutočnená v tomto e-shope nebude nikdy vybavená.

 

Tento odkaz bol vytvorený cez administráciu e-shopu - moduly - pop-up okno

Novinky

Zverejnené: 13.03.2018

Prepracovaný modul pre newslatter

Zverejnené: 13.03.2018

Modul ponuky

Zverejnené: 13.03.2018

Čisté URL adresy

Zverejnené: 27.08.2017

Porovnávač produktov
        SlovenskýAngličtinaČeštinaDeutschland

        0 ks 0.00 €

         UPRAVENÉ 18.11.2016

        Statusy objednávok

         

        Pre jednoduchšiu správu objednávok vám systém umožnuje vytváranie statusov cez administráciu - Objednávky - Statusy objednávky.

         

        Vytvorenie nového statusu objednávky

         

        Položka obsahujúca v stĺpci "Predvolený" zelenú fajku sa nastaví pri novej objednávke. Pre každý jazyk môže byť iba jedna.

         

        Nový status pridáte pomocou tlačidla "Pridať nový status". Celkový počet a názvy závisia iba od vašej fantázie.

         

        Ak napr. využívate dvoch dopravcov a denne posielate niekoľko balíkov, odporúčame vytvoriť: „Posielame dnes Poštou, Posielame dnes kuriérom“. Pri vybavovaní stačí následne použiť filter v zozname objednávok.

         

        Formulár na pridanie/úpravu vyzerá nasledovne:

         

        Formulár na pridanie či úpravu statusu

         

        Farba definuje podfarbenie čísla objednávky v ich zozname pomocou hexadecimálneho kódu. Ak ho nepoznáte, je možné vyberať z palety farieb.

         

        Definovať môžete aj texty odosielané po nastavení prostredníctvom emailu či sms. V prípade sms náš systém podporuje bránu od firmy Eurosms.

         

        Do textu pre email už nemusíte vkladať oslovenie či pozdrav, nakoľko toto je už zakomponované v automatickej správe o zmenene statusu (administrácia - Nastavenia - Automatické správy - Správa po zmene statusu).

         

        Úprava automatickej správy pre zmenu statusu

         

        Funkciu "Vrátiť týmto statusom produkty na sklad" využijete najmä pri stavoch typu "Zrušená" alebo "Neprevzatá". Umožňuje totiž, v prípade, že používate sklad, vrátiť naň všetky produkty z objednávky.

         

        Ak zaškrtneme "Označené objednávky sa rátajú do celkového obratu", objednávky s takýmto statusom sa budú rátať do celkového obratu na hlavnej stránke administrácie.

         

        Nechýba ani možnosť odosielania súborov po nastavení statusu. Môžete tak jednoducho poskytovať návody či iné potrebné dokumenty.

         

        O Kika Api (externý sklad) sa dozviete viac v článku:


        DAJTE O NÁS VEDIEŤ AJ OSTATNÝM

        PRIHLÁSTE SA NA ODBER NOVINIEK A ZÍSKATE POUKÁŽKU NA 5% ZĽAVU