Práca zo zákazníkom e-shopu
Predstavte si, že niektorý obchodníci nepracuju z existujúcimi zákazníkmi? Prečo?
Prvou vecou, ktoru vidím ako nevýhodu u starších e-shopov je chýbajúca funkcia zľavy za registráciu, ktorá motivuje zákazníka ak už aj nič nenakúpi sa aspoň prihlásiť na odber noviniek. Vy mu tak môžete posielať noviniky, akcie a výpredaje kde už je potencionálna šanca zákazníka presvedčiť na nákup, ak ho ak vďaka zľave neuskutoční hneď. Táto zľava môže byť samozrejme jednorázová a vy môžete ďalej zo zákazníkom pracovať inak.
V rámci zajívamej práce zo zákazníkom su zľavy /pokiaľ Vám to dovolí marža na Vašom systéme/. Tu by ste však mali mať nastavenú tak, aby to povoľovala. Slovenský zákazníci maju veľmi radi akcie o ktorých ich môžete informovať cez newslatter, remarketing, sociálne siete,
Zatiaľ nebol vložený žiadny komentár.